×
دوشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
۱۱ ۱۳۹۸/۲/۲۶ ۲۲:۵۸

25 راه برای داشتن زندگی خوشحال

25 راه برای داشتن زندگی خوشحال خوشحالی و شادی برای همه متفاوت است. برای شما، شاید در صلح باشد، یا بودن با گروهی از دوستانی که بدون هیچ قید و شرطی قبولشان دارید و یا دنبال کردن مهم ترین آرزوهایتان باشد. صرف نظر از نسخه شادی واقعی شما، زندگی شادتر و رضایت بخش تر از این حرفاست.
چند ترفند از عادت های معمولی می تواند به شما کمک کند. آیا تا اکنون سعی کرده اید عادت بدی را تجربه کنید. خوب، عادت های خوب نیز عمیقا جذاب هستند. چرا بخشی از این عادت های مثبت در زندگی به چشم نمی آیند؟ به گزارش بهداشت نیوز به نقل از دکتر سلام، اگر برخی از این عادت ها به منظور افزایش خوشحالی و شادی باعث ایجاد استرس اضافی شوند یا فقط با شیوه زندگی شما مناسب نباشند، آنها را کنار بگذارید.
با کمی وقت و تمرین، متوجه خواهید شد که چه کاری به نفعتان است و چه کاری به نفعتان نیست.1. افزایش خوشحالی و شادی با لبخند زدن بیشتروقتی خوشحال می شوید لبخند می زنید اما این در واقع یک احساس دو طرفه است. ما لبخند می زنیم چون خوشحال هستیم و لبخند باعث می شود مغز دوپامین را آزاد کند و ما را خوشحال کند.این بدان معنا نیست که شما باید همیشه با یک لبخند جعلی روی صورتتان گچ شده باشید.
اما دفعه بعد احساس می کنید کم است، لبخند بزنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. یا هر روز صبح با لبخند زدن به خودتان در آینه شروع کنید.2. ورزش:ورزش فقط برای بدن نیست. ورزش منظم می تواند به کاهش استرس، احساس اضطراب و علائم افسردگی کمک کند، در حالی که باعث افزایش اعتماد به نفس و شادی نیز می شود.حتی یک مقدار فعالیت بدنی نیز می تواند تفاوت ایجاد کند.
شما مجبور نیستید برای یک ورزش های سه گانه  یا مقیاس صخره ای تمرین کنید – مگر اینکه این کار واقعا باعث خوشحالی شما شود، البته که هست.فریب تقلای بیش از حد نیست. اگر شما به طور ناگهانی خود را به یک رویه شدید پرتاب کنید، احتمالا فقط ناامید (و ناراحت) خواهید شد.این تمرینات را در نظر بگیرید:هر شب بعد از شام در اطراف آپارتمانتان پیاده روی کنید.
. برای یک کلاس مبتدی در یوگا یا تای چی، ثبت نام کنید. روز خود را با 5 دقیقه کشش شروع کنید.کارهایی را به یادتان بیاورید که قبلا با انجام دادنشان لذت می برده.....

کد خبر : 477224  |  بهداشت نیوز